Cina pe Dunare – Budapesta

 

 

Un loc special in amintirile mele este ocupat de o frumoasa noapte… Eu si sotul meu asteptam cu nerabdare sa luam cina si nu orice fel de cina, ci pe un vapor.

Intrand in acesta am descoperit multa eleganta si un bufet suedez decorat intr-un mod apetisant.

DSCN1409

Deliciul culinar a fost deosebit, de la mancarea traditionala, pana la preparate sofisticate. Cina a avut toate ingredientele necesare pentru a satisface orice gusturi. Iata si dovada:

DSCN1419

DSCN1415

DSCN1414

Am avut parte de un ghid pe tot parcursul calatoriei cu vaporul, iar in timp ce savuram cina, acesta ne povestea despre istoria Ungariei, despre cele doua maluri Buda si Pesta, care sunt foarte bine puse in valoare de cladiri si castele cu un design interesant, clasic sau modern. Am ramas fascinata de frumusetea podurilor. Am trecut pe sub 12 poduri absolut superbe, din care noua leaga Buda de Pesta.

Daca nu ati fost inca in Budapesta, sa mergeti! Cu siguranta nu o sa va para rau. Ii admir pe maghiari pentru ca au stiut sa-si puna in valoare ce au. Cladirile sunt frumos iluminate si iti incanta privirea.

DSCN1488

DSCN1474

DSCN1425

A fost o noapte magica si nu i-a lipsit nimic, in timp ce gustam preparate deliciose, simtul vazului era incantat de imaginile ce se iveau pe fereastra vaporului.

Leave a Reply

